Det var ett tag sedan......

Som sagt, det var ett tag sedan.

Känner att jag inte har haft någon
anledning att skriva något på ett tag.

Har njutit av semester med lilleman,
storesyrran, lilleman och storesyrran.

Njutit av att vara tillsammans med dem,
hela dagar, hela dygn, hela veckor.

Vad vore livet utan dom,
har väldigt svårt att föreställa sig det.

Kärlek, livsglädje, närhet, värme, leenden och skratt.

Det är nog den enda funderingen jag har haft de senaste veckorna,
- Vad vore livet utan dem?

Men just i dag känns det som jag lever i landet ingenting/ inget alls.

Vet ej varför, men jag vet att det går över.

Idag skulle jag helst velat sitta i hörnsoffa, typ V´s,
vet att det låter egoistiskt, hon som bara ger och ger.

Fast i dag skulle det kännas skönt.
Idag skulle det kännas tryggt.

Men va fan, det är bara att bita ihop och komma igen.

Jag vet vad som hjälper, spelar Gabriellas sång/Py Bäckman

Sköt om er och era!

Kram Pappan

Kommentarer
Postat av: V

Men nja... Det är ju inte riktigt sant. Jag ger. Men jag tar också små blöta pussar och några tjuvkramar också. Ibland blir jag vansinnigt arg, men det går fort över. Allt går över.



Du får gärna vila litet. Tack för dina fina rader. Jag tycker om när du skriver; SKRIV!



Gabriellas sång får mig att gråta varje gång.



KRAM

2009-08-16 @ 23:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0