Uppkavlade ärmar

Idag drog det igång!

Stora flytthysterin,
så stor var den kanske inte.
Hysterin alltså.

Jag och storesyrran har börjat packa kartonger.
Intentionerna var höga, vi hinner det här och det där.

Jo hej du!
 
Vi började med att kolla kartongerma som inte var upp packade sen sist?!

Å kolla här pappa! Men kolla korten på dig här då storesyrran! Kommer du ihåg det/den här!
Titta var liten han var här lilleman! Vilken frilla pappa! När var det här?

Vi gjorde en fantastisk och härlig tidsresa bland kort, teckningar, böcker, skivor mm.

Efter lite lax, färskpotatis och skagensås så började vi med det vi skulle göra.

Vi hann med en hel del av det vi förutsatt oss att göra till slut.

Vilken härlig och mysig kväll det blev.

Idag lever jag landet nånting.

På lördag går flyttlasset.

Karongerna kallar.

Sköt om er och era.

Kram Pappan

Kommentarer
Postat av: Glitterblomma

Vill du att jag hänger med på lördag och hjälper till? Jag kan ju ta lätta saker? Hojta till isåfall!

Stora kramen!!!

2009-08-17 @ 23:10:04
URL: http://glitterblomma.wordpress.com
Postat av: V (moi)

Du tar det ju på ett fint sätt. Att flytta är ett helvete.



Kram, V

2009-08-18 @ 00:00:34
URL: http://här
Postat av: M

På lördag kör vi, sen ska det brytas ben :)

M



Ps, ska vi köra en Ernst i höst och fixa källaren :) Ds

2009-08-18 @ 09:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0