Härlig helg!

Vilken härlig helg!

Tänk vad mycket glädje, kärlek och skratt
de små liven kan ge en.

De gör det helt utan egen vinning.
Inga baktankar, inga lögner.

Vi har nog mycket att lära av dom små.

Fick en bonus dag den här gången.

Hon undrade om det gick bra.
Undrade om det gick bra???

All tid jag kan få med Lilleman är bra,
all tid jag kan få med Storesyrran är bra.

Den tid jag tillbringar med dem gör mig hel.
Livet ter sig lite ljusare, lite lättare att leva.

Livet känns ljusare även annars oxå,
kanske årstiden, kanske att jag börjar komma ifatt.
Hitta tillbaks till mig själv igen.

Nu ska jag gå och lägga mig,
suga åt mig lite värme och kärlek.
Tills nästa gång.

Imorgon är en ny dag!

Pappan


Kommentarer
Postat av: M

Fint

M

2009-05-11 @ 10:12:23
Postat av: Glitterblomma

Underbrat att läsa!

2009-05-11 @ 19:13:24
URL: http://glitterblomma.wordpress.se
Postat av: Anonym

Det känns fint att du känner styrka.

Att dela upp barnen vänjer man sig

aldrig vid... Men det vet du ju.



Godnatt Pappsen

2009-05-11 @ 21:54:21
Postat av: V

Det känns fint att du känner styrka.

Att dela upp barnen vänjer man sig

aldrig vid... Men det vet du ju.



Godnatt Pappsen

2009-05-11 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0