Nationaldags firande

Idag firar jag nationaldagen,
17 Maj

I alla fall 1/4 del av mig gör det,
resten jobbar för sjunde dagen den här veckan.

Trösten är att det är utomhus,
 i ett fantastiskt väder

Tänk vad sol kan göra underverk ,
den ger värme och ljus

Säkert nån vitamin och nåt kemiskt
som vi behöver i kroppen

Solen ger oss nog det mesta vi behöver
för att må bra i kropp och själ

Den får gärna stanna till jul om den vill.
Vi behöver det, allihopa, vissa mer andra mindre

Nej, nu ska jag vifta lite med flaggan och fira
Ha en underbar fortsatt söndag

Pappan

Kommentarer
Postat av: Maria N

D-vitamin äre i solen som vi behöver. :)

2009-05-17 @ 18:45:35
Postat av: Glitterblomma

Jag hoppas det blir sol imorgon med...jag missade den rätt kraftigt idag. Kram!

2009-05-17 @ 23:12:48
Postat av: Glitterblomma

Du det är dåligt med uppdatering här :)

2009-05-24 @ 01:02:10
Postat av: Anonym

Men det är klart att jag vet :)



Men nu längtar jag mer, mer ord och mera ALLT!



Många Kramar!

2009-05-24 @ 22:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0